Monday 18 June 2012

Tamatlah Sudah BE 1001 Idea.

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Wahh...lama betul tak bagi salam kat pengunjung blog ni. Tak patut betul kan?..hehehe.. Ingat lagi tak aku penah buat satu entri pasal ENTRI NI???? . BE daripada Friso yang bermula sejak 1 Jun 2012 iaitu Friso 1001 Ideas dah tamat tempohnya. Patutlah semalam aku tengok BE tu dah takde. Aku ingatkan hilang...manalah tau kot-kot ada something wrong kat Nuffnang. Aku pun dah berkira-kira nak send ticket kat Nuffnang kalau pagi ni aku check Nuffnang Earnings still sama.

Tapi macam aku cerita kat entri sebelum ni, rutin aku check Traffic Analysis dan Earnings setiap pagi. So, pagi ni aku check Total Earnings dah bertambah. Usha kat Metered Earnings nampak Friso 1001 Ideas dah tersenarai kat situ.... Ok, clear. Tak payah send ticket kepada Nuffnang. Thanks to Friso dan Nuffnang. BE yang still running tinggal sekarang ni hanya BE dari Digi DEP Rider. Harap-harap dapat lagi BE yang padu-padu dari Advertisers dan Nuffnang lagi.... Kalau dapat bagi Advertorial pun lagi best...bleh aku meningkat ke satu tahap lagi...

Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

lega je rasa bila buka akaun nuffy then ada BE tgh runningkan?! heheh

Bukan je rasa lega...tapi sepanjang hari. senyum lebar sampai ke telinga...heheh

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More