Friday 29 June 2012

QPR Asia Tour 2012 | Safee Sali Pilih Sabah atau Kelantan?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....Hari ni takde perlawanan bolasepak untuk aku update. Semi final EURO 2012 dah selesai. Finalist EURO 2012, Spain vs. Italy dan perlawanan akan berlangsung pagi Isnin nanti. Perlawanan keempat Kelayakan Asia Cup U22 pula akan berlangsung esok petang. Malaysia U22 akan menentang Vietnam U22 jam 4:45 petang esok. Insyaallah aku akan bagi keputusan terkini perlawanan Asia Cup U22 Malaysia U22 vs. Vietnam U22.

Informasi terkini berkaitan QPR Asia Tour 2012 bulan Julai, dijadualkan perlawanan persahabatan QPR vs. Pilihan Sabah pada 18 Julai 2012 dan QPR vs. Kelantan ada 20 Julai 2012. Sebelum ni dikatakan Safee Sali dan Andik Vermansyah akan dijemput mewakili Kelantan. Tapi maklumat terbaru menyatakan Sabah telah menjemput Safee Sali, Safiq Rahim, Oktovianus Maniani, Titus Bonai, Baihakki Khaizan dan Shaiful Esah untuk mewakili skuad Pilihan Sabah vs. QPR. Kalau betul sah Safee Sali akan bermain untuk Sabah game lawan QPR, dua hari selepas itu Safee akan mewakili Kelantan pulak....So, Safee Sali pilih Sabah atau Kelantan?

Kemahiran Safee Sali amat ditagih oleh kedua-dua pasukan. Selain komitmen sebagai pemain dan ketua pasukan Pelita Jaya FC, komitmen Safee Sali bakal ditagih pada penghujung bulan Julai 2012 nanti. Skuad Malaysia akan menyertai satu kejohanan jemputan yang disertai oleh kelab eropah. Nantikan entrinya nanti....
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More