Wednesday 20 June 2012

Safee Sali dan Andik Vermansyah Bakal Mewakili Skuad Bolasepak Kelantan.

Baru-baru ni Tan Sri Annuar Musa membuat satu pengumuman melalui page Facebook beliau. Satu perlawanan persahabatan menentang salah satu kelab EPL akan diadakan di Stadium Nasional Bukit Jalil. Kelab yang dimaksudkan adalah kelab Queens Park Rangers (QPR). Pasukan bolasepak QPR telah bersetuju untuk beraksi menentang skuad The Red Warriors dan perlawanan tersebut akan berlangsung beberapa hari selepas perlawanan persahabatan QPR menentang skuad bolasepak Sabah.

Skuad Kelantan yang diketuai oleh Badru Radzi a.k.a Piya kini mempunyai 6 orang pemain import yang masing-masing beraksi dalam Liga Super dan Piala AFC. Kemungkinan besar kesemua pemain import itu akan digunakan dalam perlawanan persahabatan menentang QPR. Namun Tan Sri Annuar Musa memberi bayangan penyerang sensasi negara yang kini beraksi bersama Pelita Jaya FC di Liga ISL, Safee Sali dan Andik Vermansyah bakal mewakili skuad bolasepak Kelantan sepertimana yang dipaparkan di wall Facebook TSAM.

Dijangkakan pihak Kelantan FA akan mengadakan rundingan dengan Safee Sali pemain Pelita Jaya FC dan juga Andik Vermasyah pemain Persebaya sekiranya hasrat Tan Sri Annuar Musa ingin direalisasikan. Andai menjadi realiti, para penyokong skuad The Red Warriors dan peminat bolasepak amnya, akan menikmati satu persembahan yang menarik dari kedua-dua pasukan Kelantan vs QPR.

Dikhabarkan harga tiket bermula dari harga serendah RM40 akan dijual kepada penyokong dan peminat bolasepak kedua-dua pasukan. Perlawanan bolasepak persahabatan Kelantan vs QPR djadualkan akan berlangsung pada 20 Julai 2012 jam 9:15 malam di Stadium Nasional Bukit Jalil.... Semua penyokong Kelantan sudah bersedia??!!!... GOMO KELATE GOMO!!!

Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More