Thursday 28 June 2012

Keputusan Terkini Perlawanan Asia Cup U22 Malaysia U22 vs. Taiwan U22.

Memandangkan tiada siaran langsung di tv atau live streaming di mana-mana website kerana kekurangan infra di Stadium Aung San, Myanmar. Aku akan cuba update keputusan terkini Asia Cup U22 perlawanan Malaysia U22 vs. Taiwan U22. Aku akan dapatkan kedudukan terkini dari pelbagai sumber. Rajin-rajin singgah dan refresh blog Pesta Irama Jiwa ni ye... Gambar player Malaysia tu adalah gambar sebelum memulakan latihan di Stadium Aung San semalam.

Update pertama, Jam 4:00 petang. Kira-kira satu jam sebelum perlawanan bermula, diberitakan cuaca di Stadium Aung San, Yangon, Myanmar mendung dan hujan.

20 minit sebelum perlawanan bermula. Senarai skuad Malaysia U22 vs. Taiwan U22. Irfan Fazail (C), Izham Tarmizi (GK), Fandi Othman, Shahrul Saad, Fadhli Shas, Nazirul Naim, Azrif Nasrulhaq, Gary Steven Robbart, Saarvindran, Shahrul Azwari, Mohd Rozaimi

Minit ke 7, gol pertama untuk pasukan Malaysia U22 dijaringkan oleh penjaring terbanyak skuad Malaysia U22 setakat ini, Rozaimi!!!!

Perlawanan sudah masuk minit ke 26. Kedudukan masih kekal Malaysia U22 mendahului Taiwan U22 1-0. Manakala satu lagi perlawanan Veetnam U22 mendahului Filipina U22 juga dengan jaringn yang sama 1-0.

GOLLLL!!! Gol kedua untuk pasukan Malaysia U22. Jaringan gol sendiri oleh pemain Taiwan U22 jersi no.24 Ciow Yi Huang pada minit ke 32.

Gol lagi...!!! Jaringan gol yang ke 3 untuk perlawanan ini dari Rozaimi pada minit ke 40!!!

tepat 5:30petang Half-time. Kedudukan still Malaysia U22 3 - Taiwan U22.

Perlawanan separuh masa kedua Malaysia U22 vs. Taiwan U22 dah bermula jam 5:45 petang

Minit ke 50 pemain no.10 Hsieh Ming Hsuan Taiwan U22 menjaringkan gol pertama untuk Taiwan U22.

Minit ke 55, Ong Kim Swee membuat pertukaran pertama dengan memasukkan seorang penyerang dari Kuala Lumpur, Hazwan Bakri bagi menggantikan Wan Zaharulnizam a.k.a Kecik.

Minit ke 65, pemain yg akan ke SC Beira-Mar, Nazmi Faiz Mansor masuk menggantikan Gary Steven Robbart.

Perlawanan sudah masuk minit ke 76. Kedudukan masih kekal Malaysia U22 3 - Taiwan U22 1.

Saarvindran yang juga penjaring gol ke 7 perlawanan menentang Filipina U22 menjaringkan gol ke 4 Malaysia U22 pada minit ke 78!!!!

Pertukaran terakhir yang dibuat oleh Ong Kim Swee pada minit ke 79 dengan menggantikan penjaring gol terbanyak skuad Malaysia U22 Rozaimi Abdul Rahman. Digantikan oleh Azizzan Nordin.

Taiwan U22 merapatkan jurang gol dengan jaringan gol ke 2 oleh pemain no.12 Wen Chih Hao pada minit ke 92. Sementara Vietnam U22 mendahului Filipina U22 dengan jaringan gol 9-0!!!

Perlawanan tamat jam 6:33 petang waktu Malaysia dengan kemenangan kepada skuad Malaysia U22 4 gol menewaskan Taiwan U22 2 gol...

Insyaallah ada peluang aku akan update lagi untuk game melibatkan skuad negara...Terima kasih semua yang sudi singgah!!! Kita masuk padang dia cuma pandang-pandang, Kita tunjuk belang dia lari lintang pukang!!!

Sumber info dari Saudara Wan Fakhrul Wartawan Sukan Berita Harian.
Published with Blogger-droid v1.7.4

10 comments:

Tkasih atas update first half tadi.

cayalah lu bro update game ni...terbaek!

tq tuan tanah. dapat jugak cari update

No prob. Update setakat yang mampu..

tima asyih bos!bakti bos kami hargai!

Roger...Bos kat opis...aku takde kat opis...so aku bukan la Bos...hahaha

...capo...capo...capo...

Ok bro...jgn lupa update malaysia vs vietnam ptg ni...kami akan tunggu...lu terbaek bro!

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More