Monday 4 June 2012

Perlawanan Bolasepak Persahabatan Malaysia lawan Singapura, Stadium Jalan Besar | Tiket.

Perlawanan bolasepak persahabatan antara Malaysia menentang Singapura atau dikenali sebagai The Causeway Challenge 2012 oleh warga Singapura akan berlangsung tak lama je lagi. 8 Jun 2012 bersamaan pada hari Jumaat akan berlangsung di Stadiun Jalan Besar, Singapura pada jam 7:45 malam. Standard la orang Singapore ni memang suka main bola time maghrib-maghrib.

Difahamkan bahawa tiket perlawanan persahabatan Malaysia lawan Singapura di mana pasukan Singapura menjadi tuan rumah telah habis dijual sebanyak 1/3 daripada keseluruhan jumlah tiket dah habis dijual. Aku tak pasti berapa jumlah tiket yang akan dijual untuk perlawanan persahabatan ni. Mungkin 8,000 keping tiket akan dijual mengikut kapasiti tempat duduk di Stadium Jalan Besar, Singapura. Boleh jadi FA Singapore akan kurangkan ke 6,000 tiket atas sebab-sebab keselamatan. Tak kira berapa jumlah tiket yang akan dijual untuk perlawanan bolasepak persahabatan Malaysia menentang Singapura di Stadium Jalan Besar, Singapura nanti, yang pasti komrad-komrad Ultras Malaya sudah bersedia untuk turut sama berjuang sebagai pemain ke 12 Harimau Malaya. Satu komplot yang digelar ADAKONEK 3.0 telah dilancarkan. Komplot ADAKONEK 3.0 adalah satu aktiviti oleh Ultras Malaya yang akan ke stadium pihak lawan pada hari perlawanan tanpa kepastian samada dapat tiket untuk masuk.ke stadium atau tidak. Mungkin ada yang cakap ADAKONEK 3.0 ada unsur-unsur lucah. Sebenarnya maksud ADAKONEK 3.0 adalah singkatan kepada Awaydays Komplot Nekad kali ke 3.

Setakat di sini entri blog perlawanan bolasepak persahabatan Malaysia lawan Singapura di Stadium Jalan Besar. Insyaallah akan ada entri susulan sehingga hari perlawanan.
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More