Tuesday 18 September 2012

Tutorial 4 Langkah Mudah Delete Gambar Instagram.


Ramai yang dah guna smartphone sekarang ni. Biasa la...zaman moden la kata kan..banyak benda canggih-canggih ni. Dulu orang panggil telefon mudahalih. Besar gedabak!! Lepas tu muncul la handphone yang boleh lipat bagai. Daripada ringtone monophonic ke polyphonic. Daripada dengar suara je...lepas tu dah boleh texting..lepas tu boleh tengok muka..video call la tu... Sekarang ni dah ada kombinasi fungsi telefon dan kamera pulak. Bukan je kombinasi dua tu je...tapi siap boleh surf internet lagi...tu yang dikatakan smartphone. Boleh install macam-macam applikasi. Smartphone yang ada fungsi kamera kebanyakkan penggunanya mesti nak install Instagram. Tapi korang perasan tak kat aplikasi Instgram takde fungsi delete? Cuba la cari kalau ada...heheh..Takde kan? Kompom punye laa...
Ok...jangan susahkan diri korang cari fungsi atau button delete tu...tak kan jumpa.. Aku bagi korang senang...aku share dengan korang tutorial 4 langkah mudah delete gambar Instagram. Tapi aku tak share kat sini... Aku share kat blog baru aku... (tiap kali aku bikin entri kat sini..mesti aku bagitau pasal blog baru aku tu...apa daaaa..heheh).. Korang boleh klik SINI UNTUK TUTORIAL DELETE GAMBAR INSTAGRAM kat BLOG FauziBlues. Senang je...tapi tutorial ni untuk pengguna smartphone Android je ye... Untuk iPhone aku tak sure...nanti aku dah guna iPhone ..aku share dengan korang ye...heheh

Published with Blogger-droid v2.0.8

2 comments:

aku takde instagram.. achaner tu?

sila la ada kan Instagram tu...layan woooo...

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More