Sunday 16 September 2012

Cara Artis Kuruskan Badan | Aizat Pecah Rahsia.

Korang ingat lagi tak aku pernah bikin satu entri pasal 'Cara Aizat Amdan Kuruskan Badan' kat blog ni? Kalau yang belum pernah baca, korang boleh klik sini. Cumanya dalam entri tu Aizat cuma dedahkan sikit je rahsia cara macamana Aizat kuruskan badan. Mulai hari ni Aizat akan dedahkan rahsia turunkan berat badan secara lebih detail lagi.

Aizat akan dedahkan teknik dia kurus melalui episod Aizat Pecah Rahsia. Aizat akan bagitau beberapa aktiviti yang dia buat masa nak kurus tu. Kalau tak silap aku antara aktivitinya ialah berenang dan mendayung. Cara pemakanan pun Aizat akan dedahkan. Kita boleh tengok Aizat Pecah Rahsia Astro Ria mulai hari ni jam 7 malam. Mesti kena tengok sebab Aizat dah buktikan cara yang dia buat tu berjaya.

Aku pulak mungkin tak dapat tengok sebab anak aku dah booking awal-awal nak tengok Boboi Boy yang ditayangkan pada waktu yang sama kat TV3. Aku harap pihak Astro Ria akan buat siaran ulangan pukul 11 malam pun ok...boleh aku tengok Aizat Pecah Rahsia.

Published with Blogger-droid v2.0.8

1 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More