Thursday 7 June 2012

12 Buffered Earnings!!

Alhamdulillah.. Syukur kepada Allah murahkan rezeki untuk aku. Terima kasih juga aku ucapkan kat Friso dan Nuffnang yang pilih blog Pesta Irama Jiwa untuk bagi Buffered Earnings yang sentiasa diinginkan oleh bloggers yang register program Nuffnang. 12 Buffered Earnings setakat ni yang singgah kat blog aku. Tapi 11 dah jadi Metered Earnings. Takpe..no problem. Aku akan usaha lagi untuk share info kat blog aku. Pada korang yang singgah kat blog ni aku harap korang tak terkejut bila tiba-tiba aku bikin entri pasal Buffered Earnings ni. Sejak seminggu ni aku banyak cerita pasal sukan, pasal bolasepak sekali tiba-tiba ada entri pelik plak. Untuk pengetahuan korang aku akan bikin entri blog macam-macam. Ikut rasa jiwa aku. Blog ni bukan blog sukan atau blog bolasepak semata-mata ye... Lagipun bila orang dah bagi something macam Nuffnang dan Friso bagi iklan Buffered Earning kat blog ni, kenalah ucap terima kasih kan...appreciate la skit..betol tak? Ok.. Entri selepas ni entri pasal bola balik...maklumlah game Malaysia lawan Singapore tinggal berapa jam lagi nak berlangsung. EURO 2012 pun dah nak start dah...hehehe.. Lagi sekali thanks Nuffnang & Friso... Oh ye... Anak aku si Aiman pun minum susu Friso masa dia baby dulu...kira relevan la kot Friso dengan famili aku..
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More