Monday 4 June 2012

Brazil Pernah Juarai EURO.

Sebagai seorang peminat bola sepak, aku rasa macam nak lupakan je bolasepak ni sebab aku tak tau bahawa Brazil pernah juarai EURO!! Aku yakin kalau diikutkan semua peminat bolasepak seluruh dunia kena join aku lupakan bolasepak..betul aku cakap kat korang... Jangan cakap la korang yang selalu lepak kat kedai mamak tengok EPL tengah-tengah malam terer pasal bola. Awek ni lebih tau pasal bolasepak dari korang...

Aku harap kawan-kawan aku terutama yang pompuan tu berhati-hati bila cakap pasal bola. Pesanan ni juga aku pesan untuk diri aku sebab aku bukan tau sangat pasal bolasepak ni...hehee.. Aku rasa samada NUrul Hidayah ni memang tak tau pasal EURO atau kesilapan pihak media dalam menerbitkan keratan akhbar tu...
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More