Sunday 25 March 2012

Usha Blog Diorang.

Assalamualaikum...aku update lagi entri. Kali ni aku update guna laptop pulak. Tak macam selalu, aku update blog guna Samsung Galaxy S2. Sebab tu kalau korang perasan kat bahagian bawah skali di penghabisan setiap entri aku sebelum ni mesti ada ayat ni "Published with Blogger-droid v1.7.4". Selalu jugak kawan-kawan tegur "bercakap dengan orang bro...." tiap kali aku tengah bikin entri. Kadang-kadang bukan aku tengah bikin entri blog. Tapi aku tengah baca blog orang. Macam entri aku sebelum ni pasal Menghargai Follower. Selain dari aku singgah blog followers aku, ada jugak blog yang selalu aku singgah. Boleh dikatakan hari-hari mesti aku nak usha blog diorang.


Sebab utama aku mesti akan singgah blog diorang ialah sebab diorang hari-hari update blog diorang dengan entri terbaru. Ada jugak antara bloggers tu update blog sampai 3-4 kali dalam sehari. Dasat jugak tahap keupayaan diorang ni. Agaknye mentol lampu idea tu sentiasa menyala kot kat atas kepala diorang tu.


Aku dedahkan blog yang hari-hari aku singgah. Bukan nak dedah yang bukan-bukan ye...jauh sekali nak dedahkan individu dalam rakaman video seks ahli politik...heheheh


Blogger Putrajaya.


Selalu Buat Contest. Setakat ni aku tak penah join contest GTO. 
Owner E-Book SEO Untuk Semua. Bila la aku nak beli E-Book Ariff Shah...?
Ben Ashaari Top Blogger. Aku syak dia pun Blogger dari Putrajaya jugak.

Syok layan entri event yang selalu update. Blog layout pun cun...

8 comments:

uish.. terharunya.. masuk dalam senarai.. hehe.. thanks a lot bro!!!

Sila jgn nangis....kalau nangis siapa nak update blog madam plak nanti? Dah aku kena cari blog lain plak...

Memang dah femes blogger yang kat atas ni.. :)

waaaahhhh!!! hebatlah.. alaaa bro, kekadang kering idea, ko bantai aje entry ape2. hehheee
untung laaa ada S II.. weeeweeeeettt

bila la blog kita naik cam di ats.. haha..

Tu yg syok baca blog diorg..

Hehe..untung ada SII?? Untung apanya..jadi bahan anak2 aku je tu..heheh..

Bila dah femes kot...heheh..sbb diorg pun femes..tapi kita kena tau la dulu apa punca diorg femes..boleh jd kan panduan..

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More