Thursday 8 March 2012

Terima Kasih Kepada Nuffnang.

Terima kasih sayang...
ku ucap padamu... 



Tiap kali terlintas perkataan terima kasih kat kepala otak aku, mesti aku terdengar Awie nyanyi lagu Terima Kasih Sayang... tu la dua rangkap perkataan kat atas tu sebagai permulaan entri kali ni. Bukan sebab aku tengah jiwang ke hapa...jadahnye aku nak jiwang jiwang ni...tak Blues la kan...Apa-apa hal aku ucapkan terima kasih kepada Nuffnang dulu ye..



Sebenarnya aku nak ucapkan juga terima kasih kat Nuffnang sebab masih memberi earning walaupun aku still belum boleh cashout kan lagi sebab belum mencapai tahap minimum untuk cashout. Dalam masa yang sama aku nak ucapkan terima kasih kat Shakiddo dengan Eyriqazz sebab selalu eksen tanpa segan silu tunjuk earning Nuffnang yang diorang dapat setiap bulan....hehehe ..Jangan marah la Kid & Eyriqazz... Aku tau sebenarnya korang tunjuk cek Earning Nuffnang yang korang dapat tu sebagai pembakar semangat kat blogger picisan macam aku ni dan sebagai bukti yang kita boleh buat duit dengan blog ...aku takde hal...Positif der....








Apa-apa hal pun tahniah untuk korang.... "Nuffnang bila nak bagi aku BE gempak-gempak macam diorang tu...?..." Aku pun nak masyuk jugak der...

7 comments:

hehehe.. bila dapat cheque, biasa akan buat contest atau give away... barulah sharing is caring.. heheehe

Cadangnye gitu gak...bikin contest garing punye...hehehe...gile cpt btul kau dtg ni KiD...mmg padu la unifi..nak kena tukar gak ni...baru padu mcm KiD...

mmm...aku pun camtu gak..
walaupun belum cashout..tetap berterima kasih kat nuffnang sebab bagi kita earning.. sebab kita tahu apa earning dah mencukupi..mesti boleh cashout punya..

Yakin boleh...usaha ikhlas dan tawakal kpd Allah yg memberi rezeki...MAha Pemurah... jgn plak tawakal kat spital tawakal dah la..hehe

Belum sampai tahap dapat income macam ni.kena sabar lah hehe

This comment has been removed by the author.

hebat nilai dalam cek tu.. pergh!!

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More