Wednesday 28 March 2012

Jadual Kuliah Ustaz Azhar Idrus

Assalamualaikum ...salam sejahtera kepada korang semua. Sebelum aku teruskan huraian perkongsian panduan tentang persoalan apa nak buat bila dapat gaji aku rasa agak molek juge kalau aku kongsi sesuatu yang lebih baik. Aku kongsikan jadual kuliah Ustaz Azhar Idrus untuk rujukan kita semua.

Perkongsian berkaitan panduan pengurusan duit gaji tu aku anggap demi kelangsungan kehidupan kat atas Bumi ni. Perkongsian jadual kuliah Ustaz Azhar Idrus ni pula demi untuk kita dapatkan ilmu bukan je untuk panduan kehidupan kita kat dunia ni tapi sebagai panduan untuk kita dapatkan bekalan kehidupan selepas mati. Semua hidupan kat dunia ni kan akan mati. Mati tu pasti. Takdenye statement "kalau aku mati..." dalam kematian tiada kalau. Kematian PASTI. Bukan PASTI sekolah tadika Pusat Asuhan Tadika.Islam tu tau...heheh

Ok..dah cukup. Sebelum jauh aku mengarut, aku letak gambar jadual kuliah Ustaz Azhar Idrus sepanjang bulan April 2012 yang aku dapat dari perkongsian kawan Facebook aku. Kawan aku tu pun dapat jadual tu dalam page Facebook Ustaz Azhar Idrus jugak....jome kite...!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More