Saturday 10 March 2012

Model Terbaru Kereta Proton.


Perghh...!!! Baru aku perasan yang sejak aku start blogging kat sini, aku tak pernah bagi salam kat korang yang singgah kat sini. Apa la kodi sangat aku ni...hahaha...Ok, untuk tidak menambahkan kekodian aku, aku ucapkan Assalammuaalaikum dan Salam Sejahtera kat korang semua. Kali ni kita cerita pulak pasal kereta. Pasal kenderaan berjenama Malaysia dan dah tentu kenderaan buatan Malaysia, PROTON. Sejak 2-3 minggu lepas, aku tengok ramai yang dah bikin entri pasal model terbaru kereta Proton.


Kalau tak silap aku model terbaru kereta Proton yang dikenali sebagai P3-21A. Model terbaru ni dipercayai untuk jualan di pasaran antarabangsa. Kalau korang nak tengok rupa bentuk model baru Proton, aku minta maaf banyak la sebab aku takde gambarnya. Mungkin korang boleh usha blog Paultan. Blog yang hanya berbicara topik berkaitan automotif.









Tapi kalau korang nak tengok model terbaru kereta Proton secara 'live', aku cadangkan korang pegi kat lapangan tempat letak kereta Stadium Nasional Bukit Jalil minggu depan. Kat sana akan berlangsung pameran automotif POWER OF 1. Patut la tiap kali aku balik kerja lalu kat Lebuhraya MEX dan melintasi Stadium Bukit Jalil, mesti aku akan nampak banyak khemah kaler putih. Aku rasa mesti banyak acara kat POWER OF 1 tu nanti...mungkin drift pun ada...So jangan lupa next week 14-18 March 2012 jom kita serbu Stadium Bukit Jalil tengok model terbaru kereta Proton. Untuk maklumat selanjutnya pasal POWER OF 1 sila klik >>>>SINIIIII<<<<


Info 1       Info 2       Info 3       Info 4       Info 5       Info 6      Info 7

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More