Monday 12 March 2012

Karektor Baru Flash & Dash.







Macam biasa semalam tanggungjawab untuk top up barang keperluan rumah dilaksanakan. Tapi kali ni aku cuma bawa wife aku, arshad dengan awatif. Aiman follow tok dengan tok wan dia pergi Kota Tinggi Johor. Layan pergi kenduri kahwin.


Lepas settle semua barang dah siap pilih dan grabbed kitorang pun pusing-pusing la kat area Carrefour Alamanda Putrajaya. Aku pun tak tau apa nak cari sebenarnya tapi aku memang selalu macam tu. Ronda usha barang. Usha basikal excercise. Usha mangkuk. Usha sofa. Setakat usha je la.


Tapi sebelum sampai kat area sofa tu ada satu area yang pihak Carrefour bikin untuk promosi produk Audley Flash & Dash. Siap buat litar lumba kereta control Flash & Dash plak tu. Arshad pun apa lagi sambar remote control, terus layan 7-8 round race ..hahah.. Lepas tu ada plak maskot karektor Flash & Dash kat situ. Arshad ni plak jenis tak takut. Dia pun siap nak amik gambar dengan maskot karektor Flash & Dash tu. Konon-konon dia salah sorang karektor baru Flash & Dash la tu...aku layan je..apa ada hal.


Pada korang yang minat dengan Flash & Dash atau anak-anak korang minat boleh la bawak anak-anak korang pergi ke Carrefour Alamanda Putrajaya. Promosi ni sebenarnya start 9 MArch - 18 March 2012. 18 March ni nanti ada pertandingan kereta control Flash & Dash. Hadiah korang bleh tengok kat gambar-gambar yang aku letak tu.
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More