Wednesday 14 March 2012

Bekalan Air Kembali Pulih.

Aku dapat maklumat pagi ni pasal gangguan bekalan air di Lembah Kelang yang bermula 14 Mac 2012. Bekalan air telah kembali pulih. Aku dengar kat radio Sinar.fm masa geng Khairil Rashi (Krill), Salih Yaakob (SY) & Kak Engku (KE) call pegawai SYABAS untuk dapatkan maklumat status terkini gangguan bekalan air sempena kerja penyelengaraan oleh SPLASH.

Dimaklumkan oleh pegawai dari SYABAS iaitu En. Halim. Beliau Pengarah Eksekutif Bahagian Komunikasi Koporat SYABAS kejap ni tadi. Kerja-kerja yang pihak SPLASH buat berjaya disiapkan lebih awal bagi memulihkan kembali bekalan air di beberapa kawasan. Insyaallah semua kawasan yang sebelum ni terlibat dengan gangguan bekalan air akan settle 100%. 

Sesuai dengan nama SYABAS...Tahniah diucapkan kepada diorang dengan kejayaan menyelesaikan kerja dengan pantas demi memberikan perkhidmatan terbaik pada kita semua...
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 comments:

kami dok tadah lah air..alhamdulillah kawasan cheras yg kami tinggal tu x da gangguan bekalan air..hiks

macam myvi kete bini aku je... hehehe.. (padahal sama je interior myvi.. hehehe)

Sha-elok la tu...sediakan air sblm x.cukup air...
KiD-eh..mcm myvi bapak aku la..bukan mcm lagi dah..mmg bapak aku yg punya...hehhe..pinjam sbb x brani drive jejauh keta aku yg dah berumur 18 tahun tu

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More