Thursday 22 March 2012

Tips Buffered Earning Nuffnang?

Assalamualaikum..salam sejahtera. Terus terang aku nak bagitau entri ni bukan entri untuk bagi tips Buffered Earning Nuffnang. Percaya la cakap aku. Aku takde satu tips pun untuk dapatkan Buffered Earning dari Nuffnang.

Aku rasa keyword Buffered Earning Nuffnang atau singkatannya BE Nuffnang ni mesti antara carian yang agak tinggi kat Google. Sebab selain dari menulis blog sebagai isi masa lapang atau sebagai hobi aku yakin sikit sebanyak pasti ada keinginan untuk dapatkan sikit pulangan hasil dari menulis blog. Keyword yang sebenar ialah jana duit online atau buat duit secara online.

Ok..gini la. Bukan senang nak buat duit secara online. Bukan mudah untuk buat duit dengan blogging. Betul apa yang kebanyakan blogger otai cakap. Ramai yang hilang semangat bila tengok page earning Nuffnang tu tak berganjak. Kalau ada pun ciput je. Macam-macam tips untuk dapat Buffered Earning Nuffnang. Ada yang kata update survey kat Nuffnang la..ada yang kata traffik UV kena tinggi la.

Korang tengok gambar traffic visitor yang aku letak tu. Tak banyak kan? Korang rasa kalau traffik ciput macam tu bleh dapat BE Nuffnang tak? Tak bleh?? So kena UV Traffic tinggi? Tak jugak. Aku puas dapat BE masa traffic ke blog aku lagi ciput dari sekarang. Blog ni penah dapat Traffic UV lagi tinggi walaupun tak cecah ribu-riban. Tak jugak dapat Buffered Earning Nuffnang. So, apa caranya nak dapat BE Nuffnang? Ada tips tak kat entri ni?? Takde kan? So, takde siapa yang tau atau boleh kompom tips nak dapat BE Nuffnang yang bersepah-sepah kat Internet ni betul ke tidak. Yang pasti Nuffnang ada cara diorang camana nak bagi BE kat blog yang join program Nuffnang. Aku rasa kalau dapat Sponsored Post lebih masyuk daripada BE Nuffnang...betol?
Published with Blogger-droid v1.7.4

11 comments:

hmmm... BE pun kekadang ada kekadang takde..
bro rajin2 update blog, submit url ke google, selain komen dan BW..

http://shakiddo.com/category/tips/

Submit url kat google? Camana plak tu

adoi...entry lu ni buat gua ejakulasi pramatang. baru je gua nak kenal BE tu apa.

datang menyebok ni link nak submit URL kat google https://www.google.com/webmasters/tools/submit-url?pli=1 BTW nice entry

Just stay who you are with your niche writing and sponsors will appreciate your talent :)

BE tu borang income tax...kan gua dah ckp gua xde tips ni bagai...kan dah ....

Agree...as simple as that..

saya sokong tu..saya rasa juga memang tiada tips untuk BE ni..

banyak tips tapi cuba je segala tips yang ada...insyallah ada rezeki ada lah...

Jemput untuk menyertai Give Away Contest saya
Give-Away Contest

hi join my blog yer..touchofmyheart.blogspot.com

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More