Friday 23 March 2012

Angau Kat Monster.

Ini Mamee Monster
Ducati Monster 796

Ini la yang terjadi pada aku skang ni. Angau. Memang tengah angau tahap Monster merah skang ni. Sebelum ni member aku yang kawan-kawan panggil dia Pok Din angau. Kali ni aku pulak yang angau. Bukan angau kat awek tapi angau kat Monster merah. Bukan Mamee Monster ye...








Member aku si Din angau kat Yamaha R6 sebelum ni. Habis macam-macam kawan-kawan nasihat supaya jangan ikutkan nafsu. Aku pun salah sorang dari diorg yang bagi nasihat. Tak jalan bro.. Din nak jugak Yamaha R6 tu. Tapi atas sebab yang munasabah (kenapa Sabah ek?.. Munasarawak ke..munaperak ke x bleh ke.. ;) Din berundur. Skang ni aku pulak yang terjebak dengan angau ni.


Semuanya berpunca dari kawan aku yang sorang tu, Hasz (bukan Hans Isaac dan Hasz takde kena mengena dengan Hans Isaac jauh sekali dengan Isaac Newton..).Dia punye pasal la ni..pi tampal gambaq Ducati Monster 796 kat wall Facebook dia. Sembang punya sembang dengan Hasz, aku dah geram dengan machine merah ni. 4-5 hari lepas tu, Ducati Monster ni lalu depan aku pulakkk..!!! Memang demm la!! Gara-gara dengar bunyi Ducati Monster 796 secara live, malam tu aku bleh mimpi plak si Ducati Monster 796 ni!!!..Rupa-rupanya Ducati Monster 796 ni salah satu wishlist kawan aku jugak..tapi dia ni pompuan tu bro...pompuan paling pailang kat area KL Sentral ni!! Kawan-kawan aku yg sama kerja mesti kenal dia...heheheh


Skang ni memang kalau ada rezeki, aku sambar. Aku tunggu info dari member aku. Info ni kalau terbaek, sendri mau ingat laa der...hehehehe.."sembang bagi bimbang "bak kata kawan aku yang sorang tu...
hei..brapa banyak kawan daaa dalam ini cerita...
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

Pailang.. ? Semesti nya KAK LONG AH SUU...!!!

hahaha....jgn sebut kuat2...dia dgr kang lu jawab sendri la ye

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More