Tuesday 20 March 2012

Ganjaran Wang Tunai RM5000 Untuk Blogger Malaysia.

Siapa kata tulis blog ni hanya buang masa? Kita kena la tau camana nak generate income dengan tulis blog ni. Skang ni ada ganjaran wang tunai RM5000 untuk blogger Malaysia. Hamikkk kau!! RM5000 tu...gaji sebulan pun tak dapat banyak macam tu.

Program ganjaran wang tunai RM5000 untuk blogger Malaysia ni dianjurkan oleh bloggerwanita.com. Walaupun aku bukan blogger wanita, sebab dah pasti aku lelaki aku tetap nak try program ni. Mana la tau ada rezeki. Aku harap sempat dan terpilih sebab hanya 100 blogger terawal akan terpilih untuk join program ni... Harap korang support la..

Jom usha www.bloggerwanita.com ...
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 comments:

sha pun ada hantar penyertaan, tak tau bernasib baik atau tak utk jadi 100 terawal. hiks

good luck utk u juga!

nama aku tak dapat.. adoi.. tu laa.. last minit

Sha & KiD...aku pun x check lagi ntah dpt ke tak..

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More