Friday, 9 March 2012

Masa Untuk Menuntut Bela.






2 minggu lepas aku kena pergi Sabah. Kerja punya hal. Sabah satu satunya negeri dalam Malaysia yang aku belum jejak. Balik hari tu der... Sabah punya pasal aku menanggung sikit sengsara. So skang adalah masa untuk menuntut bela!!!


Dah la sehari sebelum aku gerak pegi Sabah tu aku layan tengok bola Malaysia lawan Bahrain kat Stadium Bukit Jalil. Memang rabak la tenaga aku malam tu. Kalau korang join bersorak dengan Ultras Malaya korang tau la macam mana dia punya rabak. Balik rumah tak tido sebab takut tak sedar plak. Nak kena gerak pi LCCT kul 4 pagi. Ahh..tu aku cerita kat entri lain la...


Skang ni aku nak menuntut bela di atas kekurangan duit kat dalam poket aku plak. Bukan je claim transportation ke Sabah tapi claim handphone aku yang dah 5 bulan aku peram macam kumpul setem...ada la dekat setengah ribu ringgit Malaysia...walaupun tak sebanyak earning Nuffnang Abang Petak tapi amat bermakna pada aku...
Published with Blogger-droid v1.7.4

5 comments:

best la entry ni..

jom terjah entry afiq yang baru
http://afiqyassin.blogspot.com/

Entri je best? Yg lain no entry la tu ek...thnx bro singgah...

belnja lah kite sikit hehe

Blanja?? Xde hal..ajak ketua kg skali...kalau duk kat taman perumahan x bleh..sbb dah jadi ketua taman..

Assalam..
Abang petak? hahaha...
ingatkan blog dari Indon tadi.
Tak apa, berkat kesabaran, suatu hari nanti pasti ada hasilnya..

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More