Friday 17 February 2012

Menghargai Blog Followers.


Gua nak cakap pasal blog followers pulak kali ni. Tapi sebelum tu gua minta maaf dulu sebab gua belum letak link video iklan 100Plus Safee Sali kat entri semalam. Puncanya sebab gua belum mengadap laptop lagi. Entri semalam tu gua post guna Samsung Galaxy S2. Kalau gua copy link iklan tu maka link yang akan gua letak kat entri tu hanya boleh ditonton melalui mobile phone je. Lagi korang panas nanti. Rileks dulu ye...kita proceed dengan kisah hargai blog followers dulu kali ni.

Blog korang ada followers tak? Ada kan..ramai? Ada yang ramai followers. Ada yang tak ramai followers. Korang rasa best tak bila ada followers kat blog korang? Rasa macam popular Ben Ashaari tak? Tak pun macam Red Mummy atau Hanis Zulaikha ke..tak kisah la apa perasaan korang. Macam blog gua ni blog followers tak ramai. Macam yang korang boleh tengok kat gambar tu, ada 33 orang followers je. Tu pun gua dah rasa best. Bila gua rasa best sebab ada blog followers gua cuba balas balik dengan menghargai blog followers gua tu.





Cara gua menghargai blog followers gua ialah:

1) gua akan jadi follower blog diorg balik. Tapi kadang2 gua terlupa jugak...siapa yang rasa gua terlupa tu, tolong komen ye..

2) gua akan cuba sedaya upaya singgah blog followers gua setiap hari walaupun blog diorang takde updated entri.

Itu la 2 cara gua menghargai blog followers gua. Maklumlah, followers tak ramai. Kalau followers ramai macam Ben Ashaari, Shakiddo, Red Mummy dan ramai lagi bloggers otai tu kita sendiri pun kena la paham kalau diorang tak singgah blog kita hari ni. Maybe esok ke, lusa ke, minggu depan ke, tahun depan ke, lima tahun lagi ke pasti diorang akan singgah ke blog kita. Kita tunggu je giliran sebab gua yakin diorang pun bloggers yang tau menghargai blog followers diorang.....peace....
Published with Blogger-droid v1.7.4

5 comments:

I think the best and easiest way to follow up is via comment or chatbox :) All the best in building a good relationship with your followers~

Agree...thats the easiest way,...

bgs cara tu..kena hargai org follow kita...

I blog often and I genuinely thank you for your information.
This great article has really peaked my interest.
I'm going to take a note of your website and keep checking for new information about once a week. I subscribed to your Feed as well.

Here is my website followers twitter buy
My web page > buy followers on twitter

I leave a response when I especially enjoy a article on a site or I have
something to contribute to the conversation.

It's a result of the sincerness communicated in the post I looked at. And on this article "Menghargai Blog Followers.". I was actually moved enough to drop a thought ;) I do have 2 questions for you if it's allright.
Could it be simply me or do a few of these remarks come across
as if they are left by brain dead individuals? :-P And, if you are posting on
other online social sites, I would like to keep up with everything fresh you have to post.

Could you list every one of all your public pages like your linkedin profile, Facebook
page or twitter feed?

Also visit my homepage: followers twitter buy

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More