Tuesday 21 February 2012

21 Jam Sebelum Perlawanan Kelayakan Olimpik Malaysia vs. Japan.



Entri kali ni aku update status terkini pasal game esok. Masa semakin hampir. Tinggal 21 jam sebelum perlawanan Kelayakan Olimpik Malaysia vs. Japan bermula.




Sepanjang perjalanan aku balik dari tempat kerja tadi melalui MEX Hiway dan melintasi Stadium Nasional Bukit Jalil nampak lampu stadium terang. Maybe ada latihan terakhir dari salah satu team. Tak tau la samada Malaysia atau Japan. Maybe Japan sebab team Japan singgah Singapore training kat sana sebab taknak team Malaysia tau taktik game Japan esok. Maybe juga Japan cuma tengok keadaan padang di SNBJ. Suasana kat SNBJ tenang. Sorry aku tak sempat nak snap gambar.


Tapi kat Facebook banyak group bolasepak yang update pasal kehangatan game Malaysia vs. Japan esok. Banyak juga poster-poster yang dah direka oleh peminat atau penyokong skuad Harimau Muda sempena perlawanan esok. Korang boleh tengok kat entri ni. Ada juga yang meramalkan barisan kesebelasan utama team Malaysia yang akan diturunkan untuk game Kelayakan Olimpik Malaysia vs. Japan esok. Ada juga admin page fan player Harimau Muda yang bertanyakan tentang keyakinan peminat dan penyokong terhadap keputusan perlawanan Malaysia vs. Japan esok. Ada juga yang menyamakan pertembungan karakter kartun Bola Kampung vs. Kapten Tsubasa. Ada juga yang cuba melegakan suasana dengan meletakkan gambar Ultraman sebagai simbol Ultras Nippon yang dikhabarkan akan hadir di SNBJ esok..ada juga yang nakal menyamakan perlawanan ni umpama Maria Farida vs. Maria Ozawa...hahaha..takde kena mengena langsung...hehehe...Fandi Othman pulak tenang update twitter dan Facebook beliau menyatakan beliau perlu tido awal malam ni sebagai persediaan game Malaysia vs. Japan esok.


Bola Kampung vs. Kapten Tsubasa.




Ultraman sebahagian dari Ultras Nippon?


Apa pun, aku akan cuba update dari masa ke masa berkaitan perlawanan Kelayakan Olimpik Malaysia vs. Japan sehingga sepak mula. InsyaAllah. Doa-doa la line kat SNBJ esok tak congest supaya aku boleh update status terkini di SNBJ sebelum game esok.
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More