Saturday 11 February 2012

Perjanjian Dengan Jin.


Entri yang agak meremangkan bulu roma. Korang pernah tak baca siri buku Bercakap Dengan Jin? Kalau pernah baca, gua syak korang sebaya dengan gua atau dalam ertikata yang sebenar korang pun dah tua. Kalau tak silap gua siri buku tu pun ditulis oleh Tuan Guru Haron Din. Maaf la kalau gua silap. Gua baca sipi sipi je...kali ni gua tampilkan entri Perjanjian Dengan Jin pulak.


Gua tak sure kesahihan perjanjian dengan jin ni. Maybe pihak Etiqa atau DaruSyifa boleh tolong jawab samada betul atau tak. Plant Room, memang kawasan macam ni memang agak seram skit. Dulu masa gua keja maintenance bangunan ramai gak yang goyang kalau kena turn masuk Plant Room. Kalau turn masuk siang pun dah goyang, inikan kalau kena masuk malam. Gua dulu dalam takut pun gua terpaksa gak masuk Plant Room sorang sorang. Tapi siang gua bleh la layan. Kalau malam, takde kaum nak join kompom gua tak pegi..


Kerap jugak gua nampak sekilas kelibat kalau gua sorang sorang masuk Plant Room. Gua kental kan aje. Berbalik kepada surat perjanjian dengan jin ni, gua rasa nak gelak pun ada...sebab korang rasa rasa la kan, jin tau baca tak kandungan surat tu...? Hehehe...
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More