Saturday 4 February 2012

Apartment Springville Untuk Disewa.


Aku buat entri pasal apartment Springville untuk disewa lagi sekali. Sepatutnya awal bulan Februari dah ada orang masuk tapi tak jadi. Bukan sekali tapi 2 kali. First, lelaki kawan FB aku gak sebenarnya. Kalau diikutkan aku nak sewakan kat perempuan bujang je tapi bila pikirkan kawan kan...aku terima je la. Tapi kansel sebab dia nak betu-betul dekat dengan LRT. Takde hal.

Second, dapat perempuan nak sewa. Bujang. Menepati kriteria. Aku siap offer pakej bayar sewa rendah lagi. Harga sewa sebulan RM900, aku turunkan ke harga yang sesuai beserta tambahan barang lagi. Maklum la diorg tu baru je dapat kerja dan aku paham la keperluan orang bujang. Tapi diorg kensel jugak sehari sebelum masuk sebab member diorang kensel last minit. Diorang takut tak boleh bayar sewa sebab tinggal 2 orang je.

So..entri kali ni aku war-war kan aku ada apartment untuk disewa kat Ukay Perdana. Apartment Springville Ukay Perdana untuk disewa. Lagipun aku tengok kat daily keyword seach banyak kali jugak yang search apartment untuk disewa, Apartment Ukay Perdana untuk disewa, Springville untuk disewa. Kalau ada mana-mana perempuan bujang yang nak sewa apartment atau pasangan baru kawin yang nak sewa apartment Springville Ukay Perdana cepat-cepatlah call/sms/email aku. 019-3311275 Fauzi. Kalau jadi, penyewa boleh masuk bila-bila masa. Lagi cepat lebih bagus....
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More