Sunday 29 January 2012

Modal RM50 Jadi RM35,000!!!

Gua pun nak join bloggers lain juga nak cerita pasal Anugerah Juara Lagu 26 malam tadi. Cuma gua takde la nak cite pasal senarai pemenang AJL26 atau komen pasal lagu-lagu yang masuk Final AJL 26 tu. Walaupun gua tau pasal muzik, tapi gua tak nak sentuh. Sebab gua tau ciput je, biarlah yang lebih arif buat kerja tu. Gua cuma nak cite tempias skit je pasal AJL26. Pasal dengan modal RM50 jadi RM35,000!!!


Lain - lain Info         Info F1          Info MPV         Info Haiwan           Info Seni Tatoo


Korang jangan tak percaya Hafiz AF7 yang menyanyikan lagu Awan Nano komposernya M.Nasir dan lirik oleh Buddey Hekayat hanya mengeluarkan modal sebanyak RM20 untuk T-shirt dan RM30 untuk track bottom pada persembahan AJL26 malam semalam. Takde penambahan prop dan hanya Wak Herman Tino yang berlakon sebagai ayah kepada Hafiz AF7. Tak pasti la berapa Wak Herman Tino dapat bayaran.


Artis-artis lain gah dengan macam-macam gaya persembahan yang gua pasti memerlukan modal yang agak besar. Takpe...semua tu usaha. Takde masalah pun...Tapi Hafiz membuktikan apakah AJL yang sebenarnya, iaitu pertandingan lagu terbaik. Yang bertanding adalah komposer dan penulis lirik. Penyanyi hanya menjalankan tanggungjawab untuk deliver nyanyian pada tahap yang terbaik. Nyanyian dan penghayatan memberi impak tambahan kepada jiwa lagu yang dipertandingkan.


Tahniah kepada pemenang dan semua yang bertanding!!! Semua adalah pemenang..tiada pengalah...heheh...


Lain - lain Info         Info F1          Info MPV         Info Haiwan           Info Seni Tatoo

P/s: Baju awek-awek yang pi AJL lagi mahal dari pakaian Hafiz semalam..tapi sayang, tak cukup kain dan tak memberi hasil lumayan macam Hafiz dapat...hahaha...


P/s lagi... M.Nasir adalah bekas Bos gua dulu....heheheh....
Published with Blogger-droid v1.7.4

8 comments:

M nasir mane jadi bekas bos hang?haha..
ye ke treksuit 30 baju 20?aku rase mcm lg murah je.treksut adidas pasar malam baru 15 ringgit..haha.simple habis la die smalam.

m.nasir tokey LESB...la bro...
Hafiz yg cakap 30inggit...bukan gua cakap...maknanya Hapiz kena kencing la beli sluar track mahal15inggit...gua pun pcaya je...hahah

m.nasir tokey LESB...la bro...
Hafiz yg cakap 30inggit...bukan gua cakap...maknanya Hapiz kena kencing la beli sluar track mahal15inggit...gua pun pcaya je...hahah

wouuuuuuu nice entry nie best2

thnx bro...biasa biasa je ni...

thnx bro...biasa biasa je ni...

Salam Pesta Jiwa,

Sempoi je si Hafiz tu bawa lagu awan nano...sek bek tak jadi Pesta Jiwa nano LOL.. Tak perlu lah nk buat gempak2 last2 pilih yang simple tapi lagu yang disampaikan tu tepat dan memikat hati juri2..

BTW kami singgah & follow blog Pesta Jiwa, jangan lupa singgah & follow blog kami lepas ni ye.. :-) TQ

www.mylovely-cats.blogspot.com

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More