Sunday 29 January 2012

Komuniti Blogger Kena Hack

Apa projek korang hari Ahad ni? Setakat jam 7:26 malam ni iaitu waktu blog ni diupdate, gua xde apa-apa projek. Pada hal kalau ikut perancangan gua, pagi hari ni gua nak bawak anak-anak gua mandi kolam kat Dewan Komuniti Presint 9 Putrajaya. Tapi sebab anak-anak gua bangun lambat, gua postpone la ke petang. Tapi bila dah petang, gua terpaksa membatalkan plan gua bawak diorg mandi kolam sebab anak gua yang no. 2 tu taknak siapkan kerja sekolah. Nasib la kan...kira kena denda la. Ok apa...daripada gua denda RM500 kan...? Hehe..


Lain - lain Info         Info F1          Info MPV         Info Haiwan           Info Seni Tatoo

So, petang-petang ni sambil gua baring-baring sambil mengharapkan bini gua bikin cekodok atau goreng keropok, gua layan la baca blog orang..blogwalking la tu. Gua usha innit je. Sekali tu gua nampak la alongxp bikin entri pasal ping aggregiator yang biasa dia guna. Ada 6 ping aggregiator kalau tak silap. Salah satu yang agak menggoda mata gua adalah Komuniti Blogger. Gua kurang periksa plak kenapa Komuniti Blogger menggoda mata gua. Goda la Shila Amzah ke...Ning Baizura ke...Fazura ke...Hattan ke..Najwa Latif ke...ok..x relevan..gua admit..


Gua pun try la usha Komuniti Blogger guna Smartphone Samsung Galaxy S2... Tapi sebelum tu gua nak bisik skit..Samsung Galaxy S3 nak launch dah tak lama lagi..ok..balik ke jalan yang benar..gua buka Internet browser kat S2 gua lantas menyentuh huruf Komunitiblogger.com satu persatu dengan penuh ghairah kat skrin S2 ni. Web Komuniti Blogger pun dipaparkan setelah gua tunggu detik-detik yang menghairahkan Datin Ghairiah...tapi gua dikecewakan sebab yang keluar adalah web Komuniti Blogger kena hack!!!...Demmm!! Tindakan gua seterusnya ialah gua bikin entri ni...


Lain - lain Info         Info F1          Info MPV         Info Haiwan           Info Seni Tatoo

P/s: gua tak dapat makan cekodok mahupun keropok sampai skang sebab bini gua layan baby gua nak susu....redha....
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More