Saturday 14 January 2012

Album Gambar Online.


Aku tengok skang ni ramai blogger suka bikin entry Wordless Wednesday. Entri bergambar tanpa ada apa-apa penulisan. Entri Wordless Wednesday ni muncul pada hari Rabu setiap minggu. Memang sesuai sangat la tu. Tapi aku memang tak pernah buat pun entri Wordless Wednesday ni. Yang aku ada cuma satu album gambar online.


Album gambar online ni aku guna blogspot jugak. Walaupun ramai yang guna Flickr, tapi aku bukan ada banyak sangat gambar nak simpan kat Flickr tu dan aku tak nak keluar modal untuk subscribe album gambar online ni. Aku tak kisah sangat, asalkan aku ada tempat untuk tengok balik gambar-gambar yang aku penah shoot dulu. Kebanyakkan gambar yang aku shoot tu pun gambar-gambar famili aku. Album gambar online tempat aku save tu aku namakan Cornea Photozone. Kalau korang teringin nak tengok, korang boleh click kat SINI.

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More