Thursday 26 January 2012

Punca Khairul Fahmi Apek Hilang.

Susulan kepada entri aku sebelum ni pasal Khairul Fahmi atau lebih dikenali sebagai Apek tak muncul pada hari pertama latihan pusat Skuad Olimpik Malaysia. Aku sure ramai yang dah tau apa punca Khairul Fahmi Apek hilang atau perkataan yang lebih sesuai tidak hadir hari pertama training hari tu. Tapi atas rasa tanggungjawab dan aku patut buat entri susulan demi memastikan tidak timbul kata-kata seolah-olah berat sebelah, aku patut buat satu entri bagi menjelaskan punca apa yang berlaku sebenarnya. Aku tak nak la sekadar jawab kat komen entri sebelum ni kan...


Lain - lain Info         Info F1          Info MPV         Info Haiwan           Info Seni Tatoo

Sebenarnya masalah komunikasi antara Apek-Kelantan FA-FAM yang menjadi punca ketidakhadiran Apek pada sesi latihan yang pertama hari tu. Apek tak sure bila tarikh sebenar sepatutnya dia kena daftar diri samada selepas game lawan KL atau sebelum game. Itu je masalahnya. Aku harap masalah remeh macam ni tak jadi lagi. Maklum la semuanya profesional kan...Apek pun skang nak fokus pada game lawan Bahrain tak lama lagi.


So tak timbul masalah peribadi yang melanda atau jadi punca Apek tak datang training hari tu....kira settle la...


Lain - lain Info         Info F1          Info MPV         Info Haiwan           Info Seni Tatoo

Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More