Saturday 14 January 2012

Buletin Utama TV3 Kena Hack Live.

Buletin Utama TV3 Kena Hack.

Agak gila sebenarnya bila dapat Buletin Utama TV3 kena hack. Live pulak tu. Memang la live sebab Buletin Utama TV3 kan memang ditayangkan secara live. Gua tak berapa pasti pasal info Buletin Utama TV3 kena hack ni. Gua terlepas tengok Buletin Utama semalam sebab masa tu gua tengah sibuk jaga baby gua. Gua sebagai bapa kena la jaga anak gua kan sementara wife gua jadi cikgu kepada anak-anak gua yang lago dua orang tu. Gua kan suami dan bapa mithali...gua up sendri la..heheh..


Lain - lain Info         Info F1          Info MPV         Info Haiwan           Info Seni Tatoo

Bila gua dapat tau pasal Buletin Utama TV3 kena hack tu terus gua usha youtube. Gua jumpa satu video clip dengan tajuk 'Buletin Utama TV3 Kena Hack Live'. Video yang berdurasi selama 20saat kalau tak silap. Kejap sangat. Mula-mula keluar la pembaca berita membaca berita dengan penuh semangat kewartawanan. Sekali tiba-tiba boleh muncul plak gambar basikal diikuti wajah sorang budak dengan mimik muka bak orang tak cukup vitamin sambil tunjuk jari tengah. Apa tujuan budak tu tunjuk jari tengah tak dapat la gua nak pastikan. Nak bagitau jari dia sakit kot. Tapi pada gua, yang sakit sebenarnya adalah otak dia laa...


Kalau betul la Buletin Utama TV3 tu kena hack dan yang buat kerja tu adalah budak tak cukup vitamin tu, gua rasa memang tak lama lagi kantoi la budak tu. Nasihat gua "sudah sudah la buat kerja mengarut tu. Tenangkan jiwa korang...." kalau nak tengok video clip tu korang boleh tengok kat link NI......

Lain - lain Info         Info F1          Info MPV         Info Haiwan           Info Seni Tatoo

Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More