Thursday 16 February 2012

Video Iklan 100Plus Safee Sali.

Iklan 100Plus yang menampilkan Safee Sali dengan Ramli Manchester United dah hampir 2 minggu on air kat tv. Sejak iklan 100Plus dengan Safee Sali tu jugak la ramai yang cuba cari link video iklan 100Plus Safee Sali. Macam mana gua bleh tau ramai yang mencari video iklan 100Plus Safee Sali tu? Kena la rajin tengok keyword search, buat analisa apa yang orang cari sekarang ni bro...gua pun harap kat analisa dari Nuffnang dengan Google Search je...cara lain gua tak tau...gua bukan hustler dalam blogging ni. Maklumla newbie la katakan. Earning pun ciput.. Bufferred Earning (BE) pun segan nak terpikat kat blog gua...heheh..tak relevan langsung...





Ok..iklan 100Plus Safee Sali dah ada kat youtube. Ada orang yang baik hati dah upload kat situ. Nanti gua bagi url atau link iklan 100Plus Safee Sali tu. Gua pun baru tengok. Walaupun gua dah banyak kali tengok kat tv tapi gua tengok lagi kat Youtube.

100Plus memang sedap. Minuman isotonik penambah dan mengembalikan tenaga ni memang terbaik. Dah macam-macam minuman isotonik gua minum sejak gua kecik sampai la dah ada anak 3 orang ni. Trademark kat botol dan tin minuman 100Plus ni pun sempoi. Cun. Minuman isotonik 100Plus memang memberi impak dan kesan setiap kali lepas gua berhempas pulas masa aktif main bola dulu. Cuma gua takde la tahap macam Safee Sali tu walaupun ada orang cakap kalau gua sezaman dengan Safee Sali, mesti gua pun dah jadi Jutawan macam Safee Sali...gua sengih je la... Gua tau gua susah nak setaraf dengan Safee Sali sebab gua suka mengelat masa training bola dulu...tak disiplin. Tapi time game, gua all out bro...

Perkara yang baik pasal 100Plus gua dah cakap. Cuma iklan 100Plus ni macam tak de umphh..takde impak...walaupun Safee Sali dengan Ramli MU ada..mungkin storyline tak cukup kuat macam iklan TM Ramli Manchester United ..gua tengok iklan 100Plus Safee Sali kat Youtube pun macam rasa tengok kosong je..tu hanya pendapat peribadi gua..nanti korang tengok la ye...guna link yang gua bagi tu...KLIK SINI....
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More