Tuesday 2 August 2011

Skill Bawa Motor Sambil Lelap Mata.

Gua rasa keadaan gua skang ni agak teruk. Gua rasa dah masuk 2 hari dah gua terlelap masa gua tunggang motor. Kalau terlelap sekejap tak pe la jugak. Ni teruk sangat sebab sepanjang perjalanan gua pergi kerja gua terlelap. Betul der, gua tak kencing. Bukan la gua lelap mata tidor sepanjang jalan. Tapi gua terlelap sekejap sekejap sepanjang jalan. Bukan tidor macam tidor nyenayak malam malam tu…heheh...Gua belum tahap ada skill bawa motor sambil lelap mata lagi der...

Pagi tadi je, gua hampir-hampir kena langgar dek Alza masa kat depan Istana Negara. Dah dekat dengan opis gua dah sebenarnye pun. Tetiba je gua terkejut dengar Alza tu hon gua kuat-kuat…hehhee..hon memang la kuat bunyinya kan…

Lepas tu patutnya mata gua segar la kan…tapi baru je dalam 50meter lepas tu, gua terasa nak terlelap balik….perghh…parah ni….nak buat camana ek…? Masalah besar gak ni....





Gua syak gua kena usha NAKED BIKE satu kot...baru tak ngantuk....hehehe...alasan..NAKED BIKE la der...bukan orang NAKED macam ni!!!!

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More