Tuesday 9 August 2011

Kempen Jom Pindah Rumah

Jom Pindah Rumah. Hahahaha..dah macam kempen gomen pulak...Gini, sebenarnya gua rasa macam nak pindah rumah la pulak. Maksud gua bukan nak pindah rumah tempat tinggal ni sebenarnya. Tapi gua nak pindah guna selfhosted blog. Sebelum ni ada gak gua try bikin blog selfhosted ni. Masa tu gua guna corneamelayu.net. Best jugak. Macam-macam boleh buat. Tak macam guna blogspot ni la. Biasa la kan, blogspot ni benda free, so paham-paham je la kan benda free ni macam mana. Bukan blogspot tak bagus, blogspot ni kira dah bagus la sebab bagi free...hehehe

Cuma gua tak tau nak pakai nama domain apa nanti bila gua dah pindah rumah. Gua nak guna pestairamajiwa.com, gua rasa macam panjang sangat. Pestajiwa.com, tak bleh sebab Brader Meor dah guna Pestajiwa.net. Gua tak nak la kacau line dia...Gua respect dengan Brader Meor ni...orang seni...gua memang respect dengan orang seni ni...

Gua nak gak tanya pendapat korang, kalau guna iramajiwa.com ok tak?...Atau kalau korang ada idea lain ....gua akan pertimbangkan....Sorry la, gua minta maaf gua tak bikin contest pun...sebab gua nak pendapat ikhlas dari korang...tu pun kalau ada yang nak bagi pendapat....yang gua boleh bagi pun, kalau ada idea best untuk selfhosted blog gua nanti, gua akan announce siapa yang bagi idea best tu....

2 comments:

Kenal juga eh brader meor..lama tak nampak dia kat klsentral.

Bagi nama pasarjiwa pun ok gak..hehe

pasarjiwa??...ok gak tu...kat pasar kan mcm2 ada...jiwa pun mcm2 jiwa ada...pasarjiwa..hmmm

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More