Tuesday 2 August 2011

Kelibat Yang Garang

Dah berapa hari ntah blog gua ni tak di update. Sebenarnya ini la pe'el gua. Kalau jiwa gua kosong, takde apa-apa nak dicerita, gua takkan update blog. Pada daripada gua update pasal hal merapu-merapu, update pasal orang putus tunang bagai...baik tak payah. Bikin semak je. Bila jiwa gua kosong maknanya takde apa-apa irama yang berkumandang kat jiwa gua ni....Tapi tadi gua terbaca kat Berita Harian Online pasal kelibat yang garang dari PERODUAPERODUA garang??..apa kedadahnye... 

Takde la..sebenarnya kat column Sukan Berita Harian Online, ada artikel pasal Coach Rajagobal panggil 7 players untuk join Harimau Malaya. Salah sorangnye Norhafiz Zamani Misbah. FAM cakap ....

"KELIBAT garang Norhafiz Zamani Misbah merantai kemas pergerakan Fernando Torres dan Didier Drogba ketika Malaysia menentang Chelsea dalam siri persahabatan pada 21 Julai lalu berjaya menambat hati Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM)."

Nice clean tackle by S.Subramaniam terhadap Fernando Torres

Biar betul....Gua rasa masa game lawan Chelsea tu defender yang paling menyerlah & banyak buat clean tackle adalah S.Subramaniam. Pada pandangan gua, Norhafiz tak banyak sangat role dia malam tu...cuma dia nampak bagus sebab S. Subramaniam punya karekter & performance mantap malam tu. Norhafiz takde la garang mana pun...tapi dia memang commanding la...sesuai dengan peranan dia sebagai kapten malam tu..kalau tak silap gua dia kapten malam tu..gua pun ingat-ingat lupa...

Kalau korang tengok kat gambar yang gua amik dari Berita Harian Online ni pun korang bleh nampak tackle S.Subramaniam terhadap Fernando Torres...gile clean....

Tapi sebelum korang blah, gua nak minta tolong gua buat pilihan yang mana nak pilih dulu...

a) Ganti handphone gua yang dah rosak kepada handphone INI
b) Balik beraya kat kampung dengan kereta baru NI
c) Tukar ke Broadband pakej baru NI sebab gua memang slalu online internet...

2 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More