Friday 19 August 2011

Jual Apartment Springville, Ukay Perdana.

Gua rasa sejak tahun lepas gua dah terpikir nak jual Apartment Springville, Ukay Perdana yang gua beli sejak 2003. Tapi lepas gua bincang dengan wife gua, hajat gua terbantut sebab wife gua tak brapa setuju dengan niat gua nak jual Apartment Springville tu. Sebab mula-mula gua beli Apartment Springville tu sebenar untuk gua tinggal kat situ sebaik je lepas gua kahwin. Tapi sebab Apartment Springville tu lambat siap yang berpunca daripada kerenah developer, tu yang skang ni gua tak duduk situ. Sejak gua tak dapat duduk kat situ, gua tumpang la tinggal kat rumah kerajaan kat Putrajaya ni. Start daripada gua belajar main property ni & dah berjaya mendapatkan sebuah rumah tanpa keluarkan deposit, gua dah plan nak beli rumah lagi. Apartment lagi laaaa...dan gua dah mula plan nak sediakan apartment-apartment tu semua untuk setiap anak-anak gua. At least setiap sorang akan dapat sebuah apartment. Skang ni gua akan dapat sorang lagi anak, anak yang ketiga. Maknanya gua kena beli lagi 3 apartment tu!!!!...





Gua plan macam tu sebab sekurang-kurangnya akan ada saving untuk setiap anak-anak gua.  Atau setiap anak-anak gua akan ada sumber pendapatan diorang walaupun ketika diorang belum ada kerja tetap lagi, dengan syarat diorang tak tinggal kat apartment tu. Tinggal kat rumah gua, yang gua baru beli kat Hillpark 2, Kajang bulan April 2011 lepas. Tak kisah la samada masa tu gua hidup lagi atau dah takde kat dunia ni lagi dah, diorang mesti tinggal kat Hillpark 2, Kajang.

Tapi sejak semalam, gua dah mula terpikir balik untuk jual Apartment Springville, Ukay Perdana tu. Gua ada plan lain yang gua rasa lebih baik untuk gua, wife gua & anak-anak gua. Insyaallah, kalau gua jadi jual & teruskan plan investment gua yang gua dah terpikir semalam. Insyaallah, sebelum raya ni, CF untuk Apartment Springville Ukay Perdana akan dapat. Gua akan discuss balik dengan wife gua.....kalau setuju, maka gua akan dapat meroketkan sumber pendapatan investment gua. Tapi apa-apa hal pun gua nak bagitau la yang gua dah start layan Emas balik...kalau korang tak perasan la...kat Menu Tab blog gua kat atas tu gua dah letak link harga Emas terkini....harga Emas memang tengah roket gile skang ni...Insyaallah, lepas raya ni, gua akan start jadi SAUDAGAR EMAS pulak....hehehehe...doa-doa kan la kejayaan gua...Gua anak korang layan PESTA EMAS kat SINI..JOM...Oh yaaa...klik SINI kalau korang nak usha harga terkini EMAS,...memandangkan harga EMAS berubah setiap 20 mnit, maka korang kena refresh/reload page PESTA EMAS setiap 20 minit untuk tau harga terkini EMAS......

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More