Wednesday 10 August 2011

Gua Kecewa Kalau Metallica Datang Malaysia

Korang memang cari pasal la...

Memang gua kecewa kalau Metallica jadi datang Malaysia. Bukan datang jalan-jalan. Kalau takat datang jalan-jalan, gua tak peduli.Skang ni dah heboh pasal Metallica akan bikin konsert kat KL. Macam gua cakap sebelum ni, mesti ramai yang seronok tahap kodi sebab Metallica nak bikin konsert kat Malaysia dan gua syak Zamri Rockers pun sama jugak, syok tahap kodi. Tapi gua pulak akan rasa kecewa tahap kodi. Sebab rambut gua dah pendek!!!!!!!...Gua dah makin tua!!!...walaupun umur baru pertengahan 3 Series...dan gua dah gemok!!!...

Bila rambut dah pendek, gua tak bleh headbang!!...Bila dah tua & gemok, gua dah tak larat...stamina semput!!!! Sampai hati kau ye Lars Ulrich...kau komplot dengan Kirk Hammet & James Hetfiled dengan bassist baru korang tu yang gua tak tau nama dia( gua tak tau sebab gua lebih minat stail Cliff Burton & Jason Newsted)...Dah la korang bikin Album Load yang menyebabkan gua nekad meninggalkan korang. Korang betul-betul kecewakan gua masa album Load dulu..sebab masa tu gua harap gua akan dengar something yang gempak, maklumlah kakak gua blanja gua CD original Metallica Load masa dia blaja kat Amerika ..gua betul-betul kecewa la dude.....gua syak Jason Newsted blah sebab dia dah tau korang akan kecewakan gua satu hari nanti sebab Metallica akan buat konsert kat KL time gua dah berambut pendek, tua & gemuk!!!!!
Kalau Metallica bikin konsert kat KL 11 tahun lepas, gua selamba je headbang...



2 comments:

gua dah agak dah...cuba pakai spek cap ray ban, mesti bleh nampak gambar tu disnap semula...dulu-dulu mana ada camera digital mcm skang bro....

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More