Friday 12 August 2011

RM10,000.00

Gua takde apa sgt nak cerita kali ni. Cuma gua nak kongsi dengan lu orang pasal contest dari Nescafe ni. Diorang panggil contest ni Nescafe Chill-lah Contest. Gua rasa contest ni sesuai untuk lu orang yang creative. Nescafe nak lu orang design cun-cun punya untuk letak kat Nescafe punya tin. Ni kira limited edition punya tin Nescafe la...


Hadiah untuk lu orang yang menang contest ni nanti, RM10,000.00. Kalau lu orang menang, boleh la lu orang belanja gua tengok konsert Metallica hujung tahun ni nanti .... tak pun belanja gua pegi Vietnam lagi ke...tapi kali ni gua tak nak naik kapal terbang awek uniform merah...gua nak naik kapal terbang awek baju kebaya pulak...amacam boleh?...

Tapi apasal gua rasa macam penah post entri pasal contest ni ek...? Gua rasa RM10,000.00 punya pasal la ni....Dah .dah..kalau lu orang nak join contest ni, klik je SINI. Gua malas nak letak gambar untuk entri kali ni...

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More