Wednesday 17 August 2011

PakcikCamWhore

Gelaran yang brader ni dapat memang agak ...agak...agak macam apa gua pun tak tau nak cakap. Sebab kalau tengok maksud whore tu sendiri pun dah agak kasar. Tapi kalau tengok maksud camwhore tu, korang mesti tau apa maksudnye kan...Brader ni pun tak tau yang dia digelar sebagai #pakcikcamwhore kat twitter. Betul bro...kalau korang tak percaya, korang bleh tengok kat sini. Memula gua tengok blog dia gua macam "hek elehhhh brader ni..." ..Tapi bila gua tengok balik posting dia yang lama-lama gua jadi ketawa sorang-sorang bro...Brader ni kelakar jugak la walaupun memek muka dia masa camwhore tu sepesen je....Gua rasa brader ni dah jadi salah sorang blogger yang popular skang ni. Korang tak percaya??...korang tengok la komen-komen yang dia dapat setiap kali dia post entri gambar terbaru dia.....Yang gua boleh cakap "Bro Marzuki...lu memang cool la bro....selambe kodok abis...."....Gua nak petik butang follow kat blog BB@40, tapi takde la pulak....yang ada cuma gambar ni je.....

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More