Thursday 4 August 2011

Barcelona & Manchester United Kena Lauk!!!

Semalam Friendly Match antara Spanish La Liga team FC Barcelona lawan team dari Mexico, Chivas Gualajara. Macam biasa FC Barcelona control game. Pada gua FC Barcelona memang team terbaik & paling perfect di dunia skang ni.Walaupun sebenarnya gua minat dengan Real Madrid CF (tapi gua akan tetap support Harimau Malaya kalau lawan Real Madrid...hehehe), tapi gua akui FC Barcelona lebih mantap. Semantap-mantap FC Barcelona, kali ni Chivas Gualajara berjaya menjinakkan FC Barcelona.




Walaupun FC Barcelona control 75% game, tapi keputusan memihak kepada team underdog, Chivas Gualajara. Chivas Gualajara menang 4-1!!!...Korang jangan tak percaya. Chivas Gualajara membuat 9 percubaan tepat ke arah gol. Berbanding 5 je cubaan tepat ke arah gol dari FC Barcelona. Terbukti pasukan yang control game belum tentu menang. Bayangkan la Chivas Gualajara control game 25% je, tapi boleh belasah FC Barcelona walaupun FC Barcelona leading 1-0 masa first half. Teruk FC Barcelona kena lauk!!...


Klik Sini Untuk Highlight Game
Nescafe Chill-lah
Look Good Naked?
Bausch & Lomb For Ugly Betty Giving you RM80,000!!!






Tapi gua rasa Manchester United lagi teruk kena lauk dengan Marseille. Marseille belasah Manchester United 8-2....!!!!!

2 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More