Friday 5 August 2011

Pesta Irama Jiwa & ChurpChurp

Sebenarnya gua dah penah blogging sebelum ni. Sesiapa yang tau pasal tu, mesti tau blog lama gua tu katne. Gua start blogging rasanya sejak 2007 kot. Masa tu gua main tulis je apa yang gua nak tulis. Sama jugak macam sekarang, gua tulis je apa yang gua terpikir nak tulis. Masa tu la gua tau serba-sikit pasal Nuffnang. Skang ni gua gelar Nuffnang sebagai Cik N. Gua jadi teman setia pada Cik N. Selama gua layan Cik N, gua perasan gak ada burung kat rumah Cik N. Burung yang bernama ChurpChurp. Tapi gua tak penah amik tau apa tugas ChurpChurp. Gua buat derk je....Ntah macamana, tetiba gua terusik (ter 'click') ChurpChurp, lantas ChurpChurp bawak gua terbang ke satu alam yang membuatkan gua nak explore. Explore punya explore, baru gua tau rupa-rupanya Si Burung ChurpChurp ni ada macam-macam kat dalamnye. Gua try je la...Insyaallah, murah rezeki bleh la gua dapat sen untuk settle Broadband gua tiap bulan.

Gua rasa boleh, sebab gua jumpa satu brader ni bleh dapat hasil yang boleh dikirakan best gak la & gua pun dah mula dapat skit walaupun tak semantap brader ni....Pada gua, layan ChurpChurp ni bukan macam Login Facebook dapat duit. Apa jadahnya nye buat kerja macam tu. Takde usaha langsung!!!...Macam MLM jugak la, naya orang lagi ada la...gua memang tak suka dengan MLM & sewaktu dengannya.

Eh!!..tersasar jauh plak...senang cite elok korang usha je blog brader ni...amacam?...

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More