Wednesday 17 August 2011

Dapat RM32,800.00 Dari Nuffnang!!!





Kenapa? Tak percaya ke??..RM32,800.00??!!!...Gile banyak.!!!..Ya gua tau, memang banyak gile amount ni. Gua syak mesti lu orang nak tau mana gua dapat RM32,800.00 ni. Gua syak je la..macam polis syak orang buat jahat la kan...syak ni kira belum tentu sohih lagi. Yang pasti gua tak merompakjual dadah & jauh skali gua jadi bapak ayam supply 'ayam'...






Ok sebenarnya gua dapat RM32,800.00 dari Nuffnang!!!...Perghhh...!!! gile kecoh satu Malaya kalau ada blogger baru macam gua ni boleh dapat RM32,800.00 dari Nuffnang. Lagi skali gua syak, Brader Ben Ashaari pun tak dapat banyak macam ni dari Nuffnang. Sama jugak la macam Red Mummy, gua syak dia pun tak dapat RM32,800.00 dari Nuffnang.

Ok...ok..gua cakap betul-betul la. Kali ni gua cakap terus -terang, gua dapat RM32,800.00 ni masa gua beli rumah awal tahun hari tu. Tak payah la nak percaya tajuk entri gua dapat RM32,800.00 dari Nuffnang ye...hehehe...Kalau tak silap gua hujung bulan March 2011. Gua beli rumah cuma keluar duit tak sampai RM800.00 pun. Tu pun untuk bayar duit lawyer. CHop!!!!...silap. Gua terlupa gua kena keluar duit booking RM3,000.00. Tapi gua rasa tak aci la, sebab duit booking tu refundable. Hehehe..gile kan...beli rumah boleh dapat duit banyak macam tu. Orang beli rumah kena keluar duit, tapi gua....

Ini kisah benar & nyata. Gua nak ajar gua tak pandai. Sebab gua pun belajar dari kawan gua jugak yang dah ada aset rumah melebihi RM1 juta...kalau lu orang nak belajar, lu orang bleh roger dia kat KuasaHartanah.

4 comments:

jgn marah bro.....saje je bikin panas line...

aku beli rumah , tapi rugi. apa nak buat?

hehehe...tak dpt aku nak menjawabnye...cuba tanya kat brader yang aku bagi link tu...tapi camana bleh rugi tu..?

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More