Wednesday 10 August 2011

Apartment Springville Ukay Perdana

Dah lama jugak gua tak update status pasal Apartment Springville Ukay Perdana. Tapi sejak akhir-akhir ni gua tengok makin rancak pulak carian keyword untuk Springville Ukay Perdana ni. Kebanyakkannya ada keyword Springville CF. Maknanya ramai yang nak tau status berkaitan CF Springville Aprtment ni.

Okay la, gua update skit je la. Sebab gua pun hanya pembeli yang sama macam pembeli lain jugak, pembeli yang teraniaya. Tapi gua ada la contact sikit-sikit dengan pembeli lain yang tengah berusaha untuk memastikan developer serah kunci dalam tahun ni jugak. Diorang tu adalah wakil kepada pembeli-pembeli lain. Gua gelar diorang ni PEJUANG la.

Setakat yang gua dapat info, sepatutnya CF akan dikeluarkan oleh pihak MPAJ sebelum Hari Raya Aidilfitri tahun ni jugak. Ada beberapa syarat yang diberikan oleh MPAJ kepada developer. Antaranya menyediakan BG (Bank Guarantee) untuk membaiki sokongan cerun kat kawasan berhampiran Springville Apartment. Ada lagi lain-lain syarat yang gua tak brapa ingat lagi dah. Sebab gua looking forward untuk dapat CF sebelum Aidilfitri tahun ni.

Mintak maaf la kalau ada pembeli-pembeli Springville Apartment tak selesa dengan bahasa gua kat blog gua ni. Pada gua, as long as info sampai pada reader blog gua ni, kira ok la ....Nanti ada update lain pasal Springville Apartment ni nanti, gua update lagi ye...rajin-rajin la singgah..

8 comments:

dah dpt CF nnt bolehlah form Springfield FC lak!ekekeke.

Kena isi form dulu...beli spring & beli padang ...baru bleh jadi Springfield fc

dah dapat cf ke belum ye by now? (april 2012)..sebab tengah survey apartment spring ville and luckily found ur blog. really helpful.

Dah dpt TCF .. dah boleh tinggal dah kat situ..saya sewakan unit kat situ..dah dkt 3 bln dah ..

nak sewa apartment kat situ..any available unit, kalo direct owner mgkin dapat cheaper..my contact no 0197488538- urgently needed nak masuk june 2012

Saya owner...unit saya dah disewakan..rasanya paling murah saya sewakan...skang ni kalau ada pun mayber 900-1000 sewa sbln..kalau ada jiran2 saya nak sewakan nanti saya update kat blog ye...

Boleh saya dapatkan review ttg kawasan tu tak..Sbb tgk banyak apartment kat Springville tu yg dilelong dengan harga yang agak murah..klu ok, berminat gak nak beli utk buat rumah sewa..cuma tak tau status tempat tu ok ke tak..klu boleh email ke athirahmk@gmail.com..tq bro..

as salam nak tanya OK tak apartment nie sebab ada org nak jual dlm RM220,000.00. Minta advice please

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More