Monday 27 June 2011

Springville Ukay Perdana

Sebagai kesinambungan kepada blog corneamelayu yang terpaksa gua tinggalkan sebab gua dah tak boleh post entry baru, gua akan update status terkini projek Apartment Springville, Ukay Perdana yang gua beli sejak tahun 2002 dulu. Tapi sampai sekarang CF tak dapat dapat jugak lagi. Macam macam hal. Nak cerita pun banyak sangat. So gua decide tak yah cerita la apa masalah masalahnye.

Bila gua tengok plak traffic visitor blog corneamelayu tu, sampai sekarang carian Springville tu antara hit yang popular. Gua tak tau la apa sebenarnya yang menyebabkan Springville menjadi hit yang popular. Mungkin ada pembeli Springville yang cari sebab nak tau status terkini atau mungkin ada kaum kat luar sana yang berminat nak sewa atau beli unit unit kat Springville tu.

Ok, korang jangan risau. Teruskan dengan carian korang kat Google pasal Springville Ukay Perdana tu. Gua akan cuba update status pasal Springville Ukay Perdana setiap kali gua dapat info. Info terakhir yang gua dapat pasal rental rate kat Springville , RM800.00 - RM850.00. Perghhh...boleh tahan...walaupun belum dapat CF lagi...bila dah dapat CF nanti, dah tentu owner akan sediakan kitchen cabinet, safety grill & etc. Kalau yang siap fully furnished pulak brapa la agaknye ye....

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More