Wednesday 15 June 2011

Gua Tak Kacau Lu, Lu Jgn Kacau Gua

Mula mula gua dpt email dari HR nama gua naik untuk pi kursus. Tak silap gua email tu bulan April hari tu. Lepas tu 2nd email, juga dari HR bagi date baru sebab date yang mula mula tu kensel. Dalam email tu siap bagi list nama peserta kursus dgn pasangan utk kongsi bilik. Gua tengok nama gua tak menghilangkan diri. Gua scroll naik turun banyak kali, kompom nama gua takde. Caya la...gua memang tak minat nak pi kursus ala ala Team Building ni. Diorng tu pun satu, kursus yang gua nak pergi tak penahnye dapat. Bukan gua minta pi kursus kawin pun.

Pastu rupanya ada email yang ke-3. Kali ni gua tak dpt email tu. Gua beranggapan sohih gua tak yah pergi kursus tu. Skali pagi tadi masa gua on the way pi meeting kat Shah Alam, pergi beregu (tiga orang la tu...) Tekong (Bos) gua tanya samada gua pegi ke tak. Gua cakap la nama gua takde. Tekong cakap semua 'KuliCutive' kena pegi. Gua cakap, dah nama gua takde takkan gua nak pegi. Gua nak tidor mana plak nanti?...Dalam diam gua yang bertindak sebagai Feeder dlm regu tu, perasan Killer semacam tak puas hati je gua tak kena pi kursus tu. Petang tadi plak sebelum balik, member gua cakap Killer cuba korek rahsia.

Kredit to raydevil.com



Gua pegang prinsip Gua tak kacau lu, lu jangan kacau gua. Lu banyak hal gua roger Tumulak je. Kalau tak jalan jugak, gua roger Mail Lambung je untuk bagi settle. Mail Lambung tak makan rasuah laaa.....
Facebook Mail Lambung
Kredit to artdicted.com

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More