Thursday 16 June 2011

Is Packing

Time time macam ni biasanya gua akan login ke Facebook. Usha Most Recent status kat Facebook kawan kawan gua. Walaupun kat suratkhabar Metro & Kosmo ada artikel pasal pengguna Facebook berkurangan sekarang ni, gua tetap yakin pengguna Facebook dari Malaysia tak berkurangan walaupun harga minyak RON97 diturun ke sebanyak RM1.00 RM0.10.

Sebaik je semua status kawan kawan gua muncul kat dinding Facebook gua, muncul la status Ani Tiger is packing. Mak Chemah is packing..malasnya.. Si Fakhrul tengah mengemas baju... Nampaknya status paling popular kawan kawan gua kat Facebook malam ni adalah status 'is packing'.

Gua plak tak nak menyampuk bagi komen. Sebab gua tak nak serah diri untuk join diorang sebagai penyumbang kepada populariti status 'is packing' kat Facebook malam ni....

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More