Friday 24 June 2011

BrayenGener Dengan Remote Kontrol nya...

Gua baru je tertengok rancangan Jadi Kau Fikir Kau Boleh Menari atau dalam bahasa orang putih So You Think You Can Dance. Gua jadi kagum bila tengok brader yang menari bagai Si Robot ni. Nama dia Brian Gaynor. Brader ni ada penyakit tulang belakang bengkok atau terma perubatan dipanggil sciliosis. Walaupun ada penyakit scoliosis, Brian Gaynor ni seorang yang berjiwa besar. Dia takde segan silu untuk pergi audition rancangan  So You Think You Can Dance buat kali kedua.

Atas sebab itu lah Brian Gaynor diberi peluang untuk buat persembahan dalam satu episod So You Think You Can Dance oleh Nigel Lythgoe. Nigel Lythgoe tu salah sorang juri untuk rancangan So You Think You Can Dance. Korang tengok la betapa gempak, hebat, cool dan macam macam lagi yang gua tak boleh nak luahkan bila tengok persembahan Brian Gaynor & Remote Kontrol.

2 comments:

aku suka layan reality show ni taw. ternganga je aku tgk dorg dance :D

Aku plak jarang sebenarnya layan cite ni...seskali layan..perghhh...trnganga jugak la...

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More