Monday 27 June 2011

Reddish GiveAway : Saya Nak Sarawak Souvenir!


Gua tak kira la orang nak cakap gua Mat jiwang ke apa..Ini kali gua mesti nak try join ini Give Away dari bakal pengantin dari Sarawak ni. Gua nak try gak dapatkan Fridge Magnet Sarawak. Gua nak bagi kat bini gua. Bini gua memang suka kumpul Fridge Magnet. Dulu masa gua pegi Sarawak, gua belum kawin lagi. So gua tak tau la yang bini gua suka kumpul Fridge Magnet. Bila dah tau hobi bini gua kumpul Fridge Magnet, mana je gua pegi tak kira la outstation ke, jalan jalan cari pasal makan je, cuti cuti Malaysia ke, gua mesti akan belikan Fridge Magnet untuk bini gua. Koleksi Fridge Magnet terakhir yang gua bawak balik adalah Fridge Magnet dari Vietnam.

Kalau lu orang pun sama minat dengan hobi bini gua ni & cuba nak dapatkan Give Away daripada bakal pengantin yang bernama Zie ni, lu orang boleh click Banner yang gua pacak kat entry gua ni & join Give Away contest ni. Cuba je..mana la tau kalau gua tak dapat, tapi lu orang yang dapat Fridge Magnet dari Sarawak tu, boleh la lu orang bagi kat gua....hehehe...

Pesanan dari budak peon pizza tadi..."bro, Give Away contest tu sampai 30 June 2011 ni je bro. Lu tak nak try ke...?"

2 comments:

Hehehe..tak jiwang la join contest gnie bro. mmg teramat best lah ko coz niat nk bagi bini ko..hehe. thumbs up!


BTW, good luck ek :) thanx for joining ^_- sorry late terjah ur entry. pasalnya baru berkesempatan skrg :D

hehehe..xde hal la zie...tapi apa kriteria utk pemenang GA ni?...

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More