Tuesday 14 June 2011

Hot & Mengiurkan

Gua memang nak sangat layan 'dia' sejak gua jumpa 'dia' dengan 'kawan-kawan' masa kat opis petang semalam. Sebab gua tau, 'dia' memang hot lagi mengiurkan. So disebabkan gua sukar untuk membendung keinginan gua terhadap 'dia', masa perjalanan balik tadi gua nekad untuk dapatkan 'dia' gak.

Gua dah plan, tengah malam lepas anak bini gua tido, gua mesti puaskan nafsu serakah gua...huahahaha...tepat jam 1 pagi, gua nampak ada lagi geng yang menggugat nafus gua. Tapi gua memang dah tak bleh tahan lagi dah. Gua selak 'dia' sampai nampak benda yang menjadi idaman kebanyakan orang mcm gua ni. Dan akhirnya.....gua memuaskan nafsu gua yang memang membuak buak sampai habis. sambil layan Criss Angel Mindfreak 3...burppp...!!...kenyang...Alhamdulillah....

Pemberi saingan.


 Inilah si 'dia'....gua selak sampai nampak bahagian yang diidamkan...



0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More