Wednesday 22 August 2012

Sila Matikan.

Masih lagi mood beraya ke? Dah masuk raya ke 4 dah. Ada yang still syok beraya...bagus la.. Ziarah sedara mara dan kawan-kawan yang lama tak jumpa. Makan-makan, borak-borak dan bermaafan. Ada juga yang dah start kerja hari ni. Tahniah..!! Ibadat juga tu... Aku?? Aku still kat Kuantan. Cuti sampai hujung minggu. Semalam harungi perjalanan lebih 400 km. Beraya satu rumah je. Walaupun satu rumah, ianya tetap bermakna. Letih pun tak habis lagi. Sambil lepak rehat, saja la blogwalking. Cari artikel best-best nak baca blog orang. Baru je blogwalking singgah kat satu blog dan nak komen, tahap keghairahan untuk mulakan langkah seterusnya terbantut. Target aku untuk layan blogwalking 100 blog hari ni terkubur...hahaha..tak agak-agak nak blogwalking sampai 100 blog..ada orang bleh buat..aku?? Blum tahap padu macam tu lagi la.. Punca terbantutnya blogwalking aku ialah sebab WORDS VERIFICATION!! Baru je nak publish komen blog ni dah mintak words verification. Sori la der...gua tak minat kalau ada words verification ni... Sila matikan fungsi words verification kat blog korang la ye..
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

sy sokong..memg terbantut nak blogwalking dibuatnye..
patut disablekan jerk

Harap blogger yg terlibat bertindak dgn segera..

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More