Saturday 11 August 2012

BE ke-17!!! Terima Kasih Nuffnang!!!

Alhamdulillah...syukur rezeki bertambah lagi. Terima kasih Nuffnang dan adevrtiser yang menyaksikan iklan Step Up Expandables 2 melekat kat blog Pesta Irama Jiwa ni. Dengan melekatnya iklan Step Up Expandables 2 kat sini menjadikan ianya BE ke-17!!! secara keseluruhannya yang pernah blog ni dapat sejak blogging secara serius setahun lepas. Secara serius tu bukan bermaksud aku jadi fulltime blogger, tapi boleh dikatakan setiap hari aku akan usaha cari idea untuk update blog. Update blog kat sini ataupun kat blog baru aku, http://www.fauziblues.com.

Walaupun dah hampir sebulan aku tak update blog ni sebelum semalam la maksud aku, Alhamdulillah, Nuffnang dan advertisers tetap bermurah hati pilih blog Pesta Irama Jiwa untuk bagi Buffered Earnings (BE). Walaupun sebenarnya aku lebih mengharapkan supaya Nuffnang dan advertisers pilih blog fauziblues.com, aku tetap bersyukur ...sekurang-kurangnya aku tetap dapat BE kat sini. At least aku still boleh blogging dalam masa blog fauziblues.com tak boleh access sebab bandwidth reached limit. Nak tak nak terpaksalah aku tunggu domain bandwidth provider akan auto reset bandwidth setiap 1 haribulan.

Pada semua followers, pembaca, haters dan bloggers yang singgah kat blog Pesta Irama Jiwa ni, aku jemput korang untuk ke blog rasmi aku di http://www.fauziblues.com kalau korang tengok takde entri terbaru kat blog Pesta Irama Jiwa ni ye...
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 comments:

Apa rahsianya...kongsilah sikit, banyak tu sampai 17 !

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More