Monday 27 August 2012

Apa Respon Fans Liverpool Bila Tengok Gambar Ni??




 

 
Salam kepada semua.. Hari ni ramai yang mula kerja selepas seminggu Aidilfitri disambut. Aku plak masih cuti. Saja lebihkan sehari cuti raya..heheh.. Tu yang semalam baru balik dari Kuantan tu..lagipun nak elak traffic jamm.. Instinct aku tepat atas izin Allah. Kalau aku gerak balik Putrajaya hari Sabtu, memang aku akan terjebak memeriahkan traffic jamm.. Alhamdulillah..semalam perjalanan lancar.. Tadi sesambil layan Facebook, aku terjumpa satu gambar yang aku tak tau nak kategorikan macam mana. Kreatif ke.. Penghinaan ke.. Penghargaan ke..atau jijik... Susah nak cakap.. Pada peminat atau penyokong team Liverpool, aku tak tau korang nak terima perbuatan pemilik kedai kondom kat Thailand tu macam mana...sebab replika jersi Liverpool direka dengan menggunakan kondom!! Dipahamkan replika Kapten Liverpool, Steven Gerrard pun diorg buat guna kondom jugak...hmmn ..macam-macam diorang ni...Gambar ni dapat dari Facebook Sukan Star..

3 comments:

fesyen kat siam memang banyak dah wat camnih.. tak tau laaa saper yang nak pakai.. hehhee

Bleh pakai ke? Aku ingatkan just for display...

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More