Monday 28 May 2012

Pemenang Tender Nombor Pendaftaran Kenderaan WWW.

Wow!!! Disebut wau!!! Bukan wau macam layang-layang tu. Tapi Wow!!! yang teruja atau terkesima..
Teruja dan terkejut dengan harga yang dibayar untuk dapatkan nombor pendaftaran kenderaan yang bermula dari WWW. Ni aku dapat senarai pemenang tender nombor pendaftaran kenderaan WWW.

Senarai ni aku dapat kat page Facebook Info Skuad Olimpik Malaysia (Footaball Team). Sebelum ni kecoh suratkhabar tulis harga nombor pendaftaran kenderaan atau yang kita cakap nombor plat kereta WWW 1 mencecah harga RM500K !!! Memang betul..sahih...malah lebih mahal skit dari yang suratkhabar cakap. Cait!!! Mana bleh suratkhabar cakap ye tak...dicetak kat suratkhabar la secara tepatnya..

Tapi aku agak musykil la jugak dengan senarai ni. Betul ke Sultan Ibrahim dan Yang DiPertuan Agong beli nombor plat WWW1? Bukan ke Sultan dan Agong pakai nombor plat khas? Mungkin beli untuk kenderaan persendirian. Lepas tu ada jugak satu nama beli 3 nombor. Hebat...banyak duit depa ni kalau sahih la senarai ni.

Aku tak brapa paham jugak kenapa diorang ni sanggup berhabis duit beratus ribu atau berpuluh ribu untuk dapatkan nombor plat kenderaan. Tapi aku yakin ada sesuatu yang istimewa kepada diorang. Kalau ikutkan aku teringin gak nak guna nombor WWW 5555. Tapi sebab aku tak jadi beli kereta baru, so terlepas la...xde hal..apa sangat la nombor tu kan...(ayat nak sedapkan jiwa..hahaha).. Kalau aku ada duit banyak macam diorang, aku beli emas....hehehe...siapa nak beli emas..contact aku..aku dealer emas dan perak fizikal Public Gold dan GSR.. Tapi maybe diorang ni dah banyak emas kot tu yang beli nombor plat WWW tu...kaya la JPJ..heheh..
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 comments:

untung betul kalo bnyk duit...hehehe

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More